Noutati

Noul power este redcard. Pagina creata in: 24-05-2015

Engleza

  • This power does not allow you to red card equal or higher ranks.

Redcad allows you to red card a user which shows a red card on their pawn. If the user speaks they will get banned for 6 times the amount of the time remaining of which you originally recarded them for.
For example, if you redcard a user for an hour and they send a message in main chat after 5 only minutes are up, they will get banned for 5.5 hours. If they wait until the hour is up, they will not get banned for sending a message in main chat.
Messages in private chat/private message do not affect redcard.
When you have the power you will get a new option named “Redcard” listed under “Ban”

Romana

  • Această putere nu te lasă să cartonaș roșu ranguri egale sau mai mari.

Redcad vă permite să cartonașul roșu un utilizator care arată un cartonaș roșu pe pionul lor. Dacă utilizatorul vorbește vor primi interzis de 6 ori suma rămasă în momentul pe care le-ai recarded inițial pentru.
De exemplu, dacă un utilizator redcard timp de o oră și se trimite un mesaj in principal de chat, după 5 minute numai sunt, ei vor fi interzis timp de 5,5 ore. Dacă ei așteptați până când ora este, ei nu vor fi interzis pentru trimiterea unui mesaj in principal chat.
Mesaje în chat-ul privat / mesaj privat nu afectează redcard.
Când aveți puterea, veți primi o nouă opțiune numită "Redcard" enumerate la "Ban"

110wrdk.png
2heag5i.png
97pes6.png
2d1n3g4.png
rtopqw.png
29w4nqq.png

Aici nu sunt smyle, adaugate insa imginea de mai jos puteti vedea cum sunt deja cateva smyle adaugate.

Au aparut noi smile in acest power nou redcard,si asteptam sa fie mai multe de cat atatea smyle.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License