Regulament
3wthf.gif

Alăturați-vă acestui wiki!!

Am creat acest site pentru a fii staff mereu cu idei despre ce este vorba la noi pe xat.

Cine e Activ,cine nu este activ,main,administrator,moderator,membru,Regulament,Totul Pentru a putea face parte din staff!

Daca nu faceti parte din staff,nu sunteti membru,incercati sa fiti cat mai activ,si ajutatori.
Membru/Mod/owner:Nu se cere,nu se cumpara.
Se obtine pe merit,ajutand pe xat,limbaj neadecvat.Mereu trebuie sa aveti o convorbire Politicoasa cu toata lumea,Fara jigniri,minciuni,sau cererea de days/xats/powers in main.
Care incalca aceste simple reguli vor fii pedepsiti:
'kick':ban

  • Care Nu scrie nimic pe chat main mai mult de o ora, primeste un mesaj cu bump, daca nu scrii nimic in 1 min dupa ce primesti mesaj, primesti banned o perioada scurta insa asta te face tu sa perzi rank.
  • Nu Cere Days,Xats,Powers, Daca ai intrebari adreseazate catre admin, sau mod. sau chiar membru. Care stie si nu trimite informatie falsa. Care va trimite informatie falsa,sau se da in locul cuiva, Ca persoana, Nu va avea posibilitatea de a face parte din aceasta Echipa.
  • Se poate folosi cuvinte innap.. cuvinte vulgare doar cu conditia ca nu ofendeaza pe nimeni,sau sa fie adresate catre cineva.

Daca aveti ceva de Adaugat mai jos puteti trimite . (Idei,Teme,FelDeFel Ca sa Fac acest xat mai sigur. Pentru plingeri click aici

regu_zpseevep33b.gif hvo6di_zps23c82f77.jpg

To send a message to the site owner, use this form:

Numele, prenumele
Organizație / companie
Leave blank if none
Țara
Email/mail
Mesajul tau

All information you provide us is covered by this site's privacy policy.

Fonduri Xat Romanesc dar se permite in toate Limbele ( All Language) .
Fonduri este un xat pentru utilizatorii, Vanzari de Fundale // giff // banner, inclus vanzare de Puteri ,zile, xats, IDs. In acest chat, trebuie sa respecti regulile.
Respectarea regulamentului duce la un mediu sigur si curat simplu si corect pentru toti utilizatori Care fac comert pe xat.
Toate REGULILE Sunt aplicate la guest,membru,mod,owner,mainOwner.
1). Respecta toti useri din xat, nu injura, nu vorbi necezurat. nu te adresa la lume cu cuvinte urate.
2). Nu folosi imagini sexuale, nume sa contina cuvinte innap, Nu combinații smiley rele adresate userilor, Nu injuraturi si Nu vorbiti de Hackeri.
3). Nu faceti publicitate cu link de xat sau nume, sau alte site de socializare. Doar daca este Xat oficial este permis sa fie postat pe xat.
4). Nu Folosi informatii false, Te poate aduce la blocare de logare pe acest xat.(Banat) Nu te da cineva daca cu adevarat nu esti acea persoana.
5). Nu faceti spam pe xat, Nu flodati xatul.(flood).
6). Cerere sa fii avansat de grad este interzis, membru,mod,owner. (strict).
7). Cerinte de xats days powers, faceti doar privat, pe main chat este strict interzis. (folositi xat game pentru gastigarea acestora xats,days,puteri.)
8). Nu folosi Drama, troll in xat, nu este Permis de admin main. Se aplica intregului xat, inclus staff.
9). Respecta termeni si conditiile (xat.com). xat.wiki/Terms Nerespectarea Acestor Termeni Poate aduce Ban. (banat).
10). Gandestete bine inainte sa scrii ceva. ( Una din cele mai importante Reguli).

MODERATORII,OWNERII, — Nu Poate sa baneze fara sa puna imagine cu dovada, pentru ce a primit ban. (obligatoriu)
1). Kick - Inainte sa banezi pe cineva. (daca nu este grav incalcarea Regulamentului).
2). Ban - 1 ORA la 24 ORE Pentru injuratura. imagine sau nume ce contine inapp. (Continut sexual strict interzis).
3). Comportamentul tau este Lumina acestui xat, Daca Admin main primeste plingere contra ta + Dovezi. Esti cazut din staff.
4). Daca un Membru, Moderator, Owner Incalca aceste reguli Reportati imediat la main owner.
5). Daca Esti departe de pc. Scrie la nume ca esti plecat. AFK- Plecat , Revin sau ceva ca sa specifice plecarea ta.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License