Rules

Regulament Fonduri

Fonduri Xat Romanesc dar se permite in toate Limbele ( All Language) .
Fonduri este un xat pentru utilizatorii, Vanzari de Fundale // giff // banner, inclus vanzare de Puteri ,zile, xats, IDs. In acest chat, trebuie sa respecti regulile.
Respectarea regulamentului duce la un mediu sigur si curat simplu si corect pentru toti utilizatori Care fac comert pe xat.
Toate REGULILE Sunt aplicate la guest,membru,mod,owner,mainOwner.
1). Respecta toti useri din xat, nu injura, nu vorbi necezurat. nu te adresa la lume cu cuvinte urate.
2). Nu folosi imagini sexuale, nume sa contina cuvinte innap, Nu combinații smiley rele adresate userilor, Nu injuraturi si Nu vorbiti de Hackeri.
3). Nu faceti publicitate cu link de xat sau nume, sau alte site de socializare. Doar daca este Xat oficial este permis sa fie postat pe xat.
4). Nu Folosi informatii false, Te poate aduce la blocare de logare pe acest xat.(Banat) Nu te da cineva daca cu adevarat nu esti acea persoana.
5). Nu faceti spam pe xat, Nu flodati xatul.(flood).
6). Cerere sa fii avansat de grad este interzis, membru,mod,owner. (strict).
7). Cerinte de xats days powers, faceti doar privat, pe main chat este strict interzis. (folositi xat game pentru gastigarea acestora xats,days,puteri.)
8). Nu folosi Drama, troll in xat, nu este Permis de admin main. Se aplica intregului xat, inclus staff.
9). Respecta termeni si conditiile (xat.com). xat.wiki/Terms Nerespectarea Acestor Termeni Poate aduce Ban. (banat).
10). Gandestete bine inainte sa scrii ceva. ( Una din cele mai importante Reguli).

MODERATORII,OWNERII, — Nu Poate sa baneze fara sa puna imagine cu dovada, pentru ce a primit ban. (obligatoriu)
1). Kick - Inainte sa banezi pe cineva. (daca nu este grav incalcarea Regulamentului).
2). Ban - 1 ORA la 24 ORE Pentru injuratura. imagine sau nume ce contine inapp. (Continut sexual strict interzis).
3). Comportamentul tau este Lumina acestui xat, Daca Admin main primeste plingere contra ta + Dovezi. Esti cazut din staff.
4). Daca un Membru, Moderator, Owner Incalca aceste reguli Reportati imediat la main owner.
5). Daca Esti departe de pc. Scrie la nume ca esti plecat. AFK- Plecat , Revin sau ceva ca sa specifice plecarea ta.

Reamintim Acest regulament poate avea schimbari oricand. Sa fiti atenti. 5u0BJQL.gif

Pagina Actualizata Ultima Oara 11−04−2017

​©Fonduri Cu sprijin Wix.com Lda Created by: Admin Bau

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License